Varför

Vi har verkligen kommit in i varför perioden med herr Adrian nu. Länge har han redan frågat en massa hela tiden, men nu har varför frågorna börjat komma. Det är ett evigt varför om precis allt just nu och svar borde man ha på alla dessa frågor också. Ganska roligt är det, men också utmattande med hans frågor. Ibland är det varken huvud eller fötter på vad han frågar och så borde man kunna svara på det ännu till. Hans fantasi är också för härlig. Han har så mycket historier på gång hela tiden och berättar det ena och det andra som han har varit med om, väldigt underhållande kan jag lova. Gå ut på en promenad med honom och jag lovar att du får höra den ena hustorien värre än den andra. Härlig ålder, så som alla är på sitt sätt. 

  

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

