Bakslag

Hur kan det vara möjligt att det alltid går så här med allt som vi provar? Först blir det bättre, riktigt bra t.om.  och så helt plötsligt svänger det tillbaka med full fart. Det var samma sak med zonterapin, efter tre gånger var det riktigt bra och så efter fjärde gången var vi tillbaka på ruta ett igen helt plötsligt. Nu har det hänt igen. Två veckor mjölkfritt och det var riktigt bra, så igår skrek hon kvällen och idag har hon varit missnöjd hela dagen och skrikit i etapper. Ikväll gallskrek hon så att hon inte ens kunde äta. Och jag har inte ätit något med mjölk i, om jag inte blivit lurad då. Igår var det nära hos mamma och pappa när hon hade bakat men inte tänkt på att margarinet innehåller mjölk. Jag blir så less på det här. Hur kan det bli bättre först om det sen ändå inte är det? Skit magknip!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Bakslag”

  1. Nej så trist 😦 Men kom ihåg mitt ”jagkannogbärapåskrikandebebis” erbjudande! 😉
    Fast just nu befinner jag mej i Österbotten. Kommer hem på söndag 😛

Kommentera

