En sur dag

Alltså den här dagen. Jag vet inte vad som är fel, men allt känns blä och jag har noll ork och nerver och hade gärna hyrt ut båda barnen idag. Jag som har sovit länge imorse, kanske det är felet? Sen tänkte jag att lite mat skulle hjälpa men inte ens det gjorde humöret bättre. Jag skulle gärna hitta på något också, ha en kaffeträff med någon eller nånting men samtidigt orkar jag inte ett piss idag. Och hit kommer ju ingen, det är känt sen gammalt. Nej jag har nog riktigt uselt humör idag. Nu blev ändå vi flickor på tumis här hemma så kanske jag överlever utan att dra håret av mig resten av dagen. Om jag ändå kunde klämma i mig en chokoplatta just nu, jag slår vad om att det skulle rädda också den här dagen. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

7 reaktioner till “En sur dag”

  1. Tummen ner för skitdagar!! 😣
    Har ju sambon pappaledig fram ti den 27e så kanske jag kunde komma in på en kaffe (om du orkar koka 😉) i nåt skede UTAN barn!? 😅
    Tänkt nog försöka fara ti klubben på tisdag oxå om du vill hänga med dit. Om där e nån annan än jag å ungarna vet jag int… Ibland e vi 5-6 mammor, ibland (oftast) typ bara 2-3 😁

    1. Vad är det för klubb? 🙂

      Vi brukar vara till Ekenäs på onsdagar och Langansböle familjecafé på fredagar. Dom är båda öppna för alla 🙂

      1. Det är i Tenala som Janina pratar om, är väl församlingen som ordnar, tror jag.
        Langansböle har jag någon gång funderat på när jag har kört förbi och sett barnvagnar där utanför. Kanske vi borde komma dit 😊

  2. Ok, tänkte det fanns nån till klubb utöver alla familjecaféer som är på tisdagar 🙂

    Välkommen till Langansböle, det hör ju också till församlingen men vi har ingen ledare, det är jag som har nyckeln och öppnar 🙂 sen vi böt dag till fredag så är det både äldre och yngre syskon med 🙂

      1. Det öppnar kl. 9 men det är ju fritt att komma när det passar 🙂 sen brukar vi gå hem nångång efter kl. 11, lite beroende på barnen 🙂

Kommentera

