Värme tack

Såklart så åkte ju jag också på en släng av magsjukan. Jag spydde ändå inte som tur för tyckte nog det räckte till att sitta på wc halva natten ändå. Följande kväll gick jag tidigt i säng och Alissa sov också länge innan hon vaknade för mat så jag fick sova 6 timmar utan en enda väckning, lyyyx! Så igår var jag back on track igen. Jag orkade fixa en massa här hemma och på kvällen tog jag ungarna under armen och åkte till Jenny för att grilla lite korv. När vi kom hem därifrån slocknade båda som ljus så det var nog lyckat att vara dit, hehe. Idag är det så asigt väder igen så jag har inte lust med någonting. Samma ska det väl vara hela helgen. Det skulle nog få bli lite varmare och finare nu redan tycker jag. Jag hoppas sååå att det ska bli en fin sommar när jag är ledig med barnen. Jag vill hänga mycket på stranden, i parken och träffa vänner. Jag hoppades på samma ifjol under min semester men då var det mest kallt och jag mådde balle, så nu vill jag verkligen att det blir bättre. Kom igen värmen!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

3 reaktioner till “Värme tack”

  1. Urk! Tur ändå att du int spydde.
    Ja alltså vad har vädret för fel riktigt!? Snö, slask, hagrl om vartannat ..
    Blir innedag för mig idag.mår dessutom riktigt illa.

    1. Jo faktiskt, orka spy 😁
      Ja alltså fy fan för det här vädret! Snöar helt sjukt mycket just nu! Inte sku man tro att det är vappen om en vecka.

Kommentera

