Aldrig nöjd

Ibland undrar jag nog vad mitt problem är. Jag är ofta uttråkad och rastlös men ändå orkar jag inte göra någonting. Väldigt irriterande känsla. Särskilt kvällarna är sådana nu då jag har varit väldigt mycket ensam med barnen. Jag vill ha något att göra, samtidigt som jag inte orkar hitta på något åt oss. Att åka iväg nånstans är åtminstone för mycket och inget jag har ork och lust med allt för många kvällar. Samtidigt skulle jag gärna ha lite sällskap och någon att ens lite dela på barnen med. Nå snart borde det vara mindre såna här kvällar så kanske det blir lättare för mig. Och ikväll borde båda ungarna tvättas så det räcker antagligen som program, heh. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Aldrig nöjd”

  1. Jag har lite samma fiilis! Ofta är jag rastlös och vill hitta på något men är för trött för att orka! Gaaahhh😩
    Kanske vi skulle kunna ta o träffas någon dag i någon park bara det blir vackert väder!!!

Kommentera

