Vappen kommer

Vappen imorgon då. Svårt att tro med tanke på utetemperaturen åtminstone. Vi har inga större planer. Idag har Adde maskerad i dagis och det var en väldigt nöjd Spiderman som åkte iväg imorse. Det ska bli roligt att höra hur hans dag har varit. Ikväll tänkte jag att vi skulle pynta med lite ballonger och serpentiner. Mjöd har jag lagat (och nästan druckit upp) och ett par munkar finns i frysen, det är väl ungefär det. Imorgon ska vi på kalas till min mamma som hade födelsedag igår och på söndagen är det dags för barnens farfars kalas igen. Så det blir en enda fest hela helgen. Jag hoppas på fint väder och glada barn. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

