Snart midsommar

Tänk att det är midsommarveckan redan! Som vanligt har vädret varit sånt igen att det inte alls känns som midsommar. Eller vad säger jag, det har ju varit precis midsommarväder! Vi har inga större planer som vanligt utan det blir nog lugnt. Till ruinerna ska vi och se när de reser midsommarstången åtminstone. På lördagen kommer sen min bror med familj. Det ska bli roligt att träffa dem igen och Adde väntar på flickorna när vi har pratat om dem. Hoppas det blir lite varmare nu igen. 

Helgen här har gått väldigt lugnt till. Jag har sovit länge båda morgnarna men ändå varit helt sjukt trött. Det börjar kanske ta på att sova så hackigt nu. Vädret har ju inte heller hjälpt en att bli piggare. Här har det varit lite småjobb varvat med hemmahäng och familjhäng. Det är så skönt nu när vi faktiskt har haft helgerna nästan helt lediga tillsammans. Det gäller att ta vara på det och faktiskt umgås. Idag är det vardag igen och ikväll ska vi iväg och se på lite överraskningar inför Addes födelsedag som är snart. Imorgon ska han sen på läkarkoll på rådgivningen och vi ska kolla Alissas vikt samtidigt. Det var veckans planer, ganska skönt. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

