Snart 4 år

Tänk att imorgon när vi vaknar så har vi en 4-åring hos oss. Väntan har varit lång här och han har bara pratat om sitt kalas i evigheter. Det första han sade när han kom till vår säng imorse var ”nu är det bara en dag kvar”. Jag fasar för hur lång morgondagen kommer att vara då han väntar på gästerna. Och vår present, den kommer först med pappa när han slutar jobbet. Jag måste nog filma när han får den, något som han önskat sig länge. Jag blev också riktigt nostalgisk när jag låg här och tänkte att för 4 år sedan var vi på väg till BB nu. Sen blev det en lång natt och så 6.07 på morgonen när solen lös in så fint så föddes han, vår lilla superman. Tänk att vi också har varit föräldrar i 4 år nu. Det blir en fin dag imorgon för vår älskade storebror. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

