Loppiskärlek

Jag har haft riktig köp och sälj hysteri här på sista tiden. Iväg med gamla kläder och babygrejer vi inte använder mera och in med nya större kläder. Affärerna har gått bra, haha. Igår hämtade jag hem några superfynd från diverse facebook loppisar bl.a. en Po.P klänning åt Alissa, en tröja åt Adde och en skallra. Idag har jag sen traskat runt på hälften av Raseborgs alla loppisar med Malin och våra mindre avkommor. Jag hade tänkt att jag skulle hitta kläder åt Alissa, men tji fick jag och fyndade istället massor åt Adde. Det som brukar vara så svårt att få tag på så stora kläder som han nu behöver i bra skick men idag var en bra dag. Och så härligt att umgås med Malin igen. Man skulle aldrig tro att vi just har träffats och knappt känner varandra. Jag måste nog börja gå på loppis regelbundet nu igen under hösten och vintern. 

På tal om att sälja så kommer jag att lägga ut vårt newborn set till tripp trappen till salu nu endera dagen, så om någon läsare råkar vara intresserad så hör av dig. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Loppiskärlek”

  1. Loppis e ju kul 😀 Har sambon ledig två veckor ännu så vi sku ju kunna ta en loppisrunda vi oxå…barnfritt för min del då, tänker jag 😂 Fast jobbar ju till kl.13 så de måst bli först på eftermiddagen i så fall. Eller så kommer jag bara ut ti ert på en kaffe ☕

Kommentera

