Sugen på fest

Jag kan ärligt säga att jag inte har saknat att dricka och festa det minsta fast det är ett par år sedan jag gjort det senast ordentligt. För mig räcker det bra att dricka en cider hemma i soffan bara för att det är gott. Men nu plötsligt har ett riktigt sug efter en bra fest kommit. Tänk att inte behöva fundera på någonting och inte passa några tider. Att kunna ta det där ena glaset till med gott samvete. Det jag sen inte alls längtar efter är den där dagen efter som jag vet att skulle vara riktigt förjävlig. Men annars skulle det vara så skönt att få släppa loss lite, slappna av efter allt som har varit. Men ännu ammar jag ju, både dag och natt så det känns inte som att jag riktigt orkar ens fundera på det just nu. Men kanske i vinter? Någon gång ska jag väl sluta och hon klara sig utan mig. Vem kommer med? Malin visst skulle vi mammor behöva komma ut lite?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

6 thoughts on “Sugen på fest”

  1. Jååååå😋🍷🍷🍷 Men som du skrev, så känns följande dag int så lockande. Få se när jag får till en skön partfylla😂👍👍

Kommentera

