Dagarna som rusar

Jag har på känn att december kommer att gå i en blinkning för mig. Dagarna bara flyger iväg nu när jag jobbar. Är jag inte på jobb på kvällarna så vill jag hinna göra något. Förra veckan var vi på bio första gången med Adde. Vi såg Pettson&Findus och han gillade den. Det var roligt att få lite tumistid han och jag. Vi borde åka till simhallen någon dag snart för det är evigheter sen sist och han pratar ofta om det. På fredagen sökte sen min syster honom och han fick vara övernatten där och busa med kusinerna. Han var helt slut när vi kom hem igår, det hade varit ett bra dygn. Idag är vi sen alla hemma till omväxling. Riktigt skönt måste jag säga. Jag har också börjat trivas mera hemma på dagarna med Alissa. Det känns tillräckligt att flänga runt på kvällarna så jag orkar inte varje dag också åka någonstans. Det tar ju lite bort av det sociala livet sen igen, men vad kan man. Får ju hoppas att någon orkar komma hit istället. Idag t.ex. tänker jag baka årets första jultårtor så varsågoda 😉

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

7 reaktioner till “Dagarna som rusar”

Kommentera

