Älskade flicka

Jag vill dela den här fina dikten igen. Orden passar in så bra och den är verkligen fin. Min lilla Alma, vad jag älskar och saknar dig.

Var inte arg lilla mamma jag var tvungen att gå. När dom klippte banden,orkade inte mitt hjärta att slå.

Älskade pappa, mitt liv blev så kort. Ta hand om varandra när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter och det finns ingen tröst, men lyssna till era hjärtan och ni kommer höra min röst.

Jag finns inte bland er, men jag finns ändå. Jag hör era böner och jag älskar er så!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

7 reaktioner till “Älskade flicka”

Kommentera

