Två år av saknad, sorg och kärlek

Så var den här, årets tyngsta dag. Tänk att två år har gått sen vi fick träffa vår älskade flicka och allt för snabbt ta farväl. Det är så svårt att tänka sig hurdan hon skulle ha varit nu, hur vårt liv skulle ha sett ut med en liten trasslig 2-åring i huset. Det känns definitivt bättre än ifjol. Då var den här dagen en pina. Nu känns det helt ok även om tårarna bränner bakom ögonlocken. Sorgen och saknaden är inte lika förlamande längre även om den finns där med hela tiden. Vi har klätt granen här medan änglaspelet klingar. Snart ska jag iväg på jobb och det suger nog lite just idag. Men det är bara att bita ihop, och dagen kommer att gå snabbt det vet jag. När jag slutar ska jag köpa blommor och så ska vi besöka graven sen allihop. Två år, nej det går inte att förstå. Det kommer alltid att kännas som en liten bit av mig saknas. Älskade älskade lilla flicka vad jag saknar dig och önskar att du hade fått vara här med oss istället. Grattis på födelsedagen Alma ❤️


Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

10 reaktioner till “Två år av saknad, sorg och kärlek”

Kommentera

