Mellandagsgöra

Saker man kan göra så här i mellandagarna:

  • Sova länge på morgnarna. Hah I wish! Funkar inte i detta hushåll men det hade varit skönt. 
  • Träffa saknade vänner som är hemma på jullov. Det gjorde jag imorse, guld!
  • Leka med alla julklappar. Det har vi faktiskt gjort otroligt mycket i år så det måste ha varit bra klappar. 
  • Googla inspiration till bröllopsklänningen. Jepp, det är vad mycket av min ”lediga” tid går åt till nu. Jag har drömt om klänningen så länge redan så jag är överlycklig över att snart faktiskt få köpa den. Jag vet ganska bra hurdan jag skulle vilja ha men har inte sett riktigt en sån ännu. Men mycket inspiration. Ni som redan gift er får gärna komma med alla världens tips ni har. 
Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Mellandagsgöra”

  1. Ååh, jag brukar också googla bröllopsklänningar fast vi inte heller har nåt datum bestämt 😊 väntar på mera bröllopsinlägg sen 😉

    Vår yngre har faktiskt förstått att det är jullov, så skönt! Synd bara att den äldre inte har förstått det 😃

    1. Enligt mig är klänningen en av de viktigaste sakerna så den kräver nog ordentlig research 😉 Vi ska tro att det blir lite bröllopsinlägg sen 😄
      Typiskt det där att ena nog sover men andra inte. Fast här sover ingen på morgnarna. Antagligen sover de sen när vi ska upp till dagis igen 😂

Kommentera

