Nytt år nya tag

Hej 2017! Hoppas det nya året har börjat bra för alla. Här innebär det vardag igen då Bens ledighet tog slut och han är tillbaka på jobb. Adde är hemma ännu den här veckan så det är jag och barnen på tremis här hemma på dagarna. Idag har vi bara lekt, sen var vi till Kyrkslätt en sväng när Ben kom från jobbet. Jag köpte en ny rock för mina julklappspengar och så åt vi på McDonalds. Dagens höjdpunkt hehe. Det känns underligt att jag inte ska jobba på kvällarna längre, jag hann bli van under de här två månaderna jag höll på. Men jag har nya planer och saker på gång nog, men mer om det när allt är klart. Just nu tycker jag det är ganska skönt att bara vara mammaledig (vårdledig) igen. Några nyårslöften har jag inte gett men jag hoppas verkligen att jag ska komma igång med lite träning snart igen. Jag behöver röra på mig lite. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Nytt år nya tag”

Kommentera

