Besiktningsdag

Här började vi dagen med 1-års besök till rådgivningen. Allt bra med lilla fröken och nu hade hon helt plötsligt vuxit ordentligt senaste månaden också. 8kg exakt väger hon och är 72,5cm lång. Hon fick mpr vaccinet nu också och blev nååågot arg av det. Tur så lämnade vi de två andra vaccinen till nästa gång, det här räckte bra till. När vi var klara där var det dags för bilen att besiktas. Den klarade sig också bra. Såklart skulle jag vilja säga men jag har nog lärt mig att med bilar ska man aldrig ta något förgivet. Gubbarna verkar alltid lika förundrade där när man kommer med en liten med sig. ”Hennes första besiktning”. Jag tror att många skulle bli förvånade om de visste att hon just är 1 år också då alla verkar tro att hon är en liten bebis ännu. Resten av dagen tänker jag ta det lugnt och hoppas att min sjuka hals inte blir värre, skulle inte riktigt orka med flunssa nu. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

