Behöver flera timmar just nu

Jag hinner bara inte med just nu. Jobbet tar upp mer tid än jag hade tänkt mig nu i början och dagarna med båda barnen hemma är ganska utmanande just nu. Dessutom fyllde ju Alissa 1 år och vi hade kalas på helgen. Jag ska skriva ett skillt inlägg om det, bara jag nu nåttag hinner. Men det var ju en del bakas och städas inför det också. Så tråkigt har vi inte haft det här åtminstone. Igår var jag så jäkla trött, kalaskrapula antagligen. Och idag är det en så typisk måndag som det bara kan bli. Jag har pms vilket betyder att mina annars korta nerver är helt borta. Jag borde kanske gå med en varningsskylt på mig där det står explosionsrisk. Till på köpet så lyckades jag förstöra vår middag idag. Vi lagade ugnsfisk och jag saltade den liiite för mycket. Alltså fy. Ja men det är lite mycket just nu. Men det börjar väl löpa bara jag ger det lite tid. Ni får ha lite tålamod så återuppstår nog bloggen snart också.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

