Februari

Hallå hallå är ni kvar här?! Det har varit så tyst här på bloggen nu. Jag vet att jag själv inte har haft värst mycket att komma med heller. Jag som verkligen inte är den som tar stress över saker har stressat som en galning den senaste veckan. Nu har ett par dagar känts ens lite bättre. Så kanske det börjar lugna ner sig snart. Jag hoppas det för jag måste komma ut lite på dagarna också, jag börjar känna mig väldigt isolerad just nu. Om någon vill komma och hålla kaffepaus med mig från jobbet så är den hjärtligt välkommen. Jag kan behöva lite vuxet sällskap. 

Jag har haft många saker jag tänkt att jag ska blogga om här på kvällarna när jag har varit trött och degat på soffan. Men de är ju som bortblåsta just nu. De försvann lika snabbt som januari. Eftersom det inte verkar vilja bli någon vinter alls i år heller så kunde det gärna börja få bli vår nu istället. Idag när vi sökte Adde från dagis så skulle vi åka iväg och handla direkt efteråt. Det var just och just att jag tog med honom till butiken alls så som han såg ut. Det blir tydligen halartvätt igen det här veckoslutet. Ljuvligt väder, verkligen. När hunden eller katten kommer in så har vi ett spår av svarta tassmärken över precis hela golvet. Gissa hur bra det kändes förra veckan efter att jag hade storstädat. Nä nu drömmer jag nog om varmare och framför allt torrare tider. Betydligt ljusare är det ju redan så det är nog på g. Och svish bara så har korta februari redan gått. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

