Slött shack

Nä men hur trött kan man vara på riktigt?! Jag skulle helst sova klockan runt just nu känns det som. Adde är lika slö idag för han var så sent hemma igår. En bra kväll hade han haft och det hade varit roligt. Vi hade det lugnt och skönt hemma. Jag förundras ännu över hur lätt det känns när man bara har ett barn att ta hand om. Det är liksom ingenting. Så var det ju inte ännu när vi hade bara Adde, då var det fullt upp med en. Intressant hur det ändrar. Ben åkte just iväg för att hjälpa en kompis flytta och av oss tre som är kvar hemma är det bara Alissa som ens är påklädd ännu. Jag tror det blir en riktig slappardag idag för oss. Vad gör ni denna lördag?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Slött shack”

  1. Så precis e de. När ja nångång e med bara stora barnen så e de ju semester för att inte tala om när ja bara har ett av dom stora barnen med mig (händer ju typ aldrig men) 😁

Kommentera

