När det går som det går

Ja ibland går inte allt riktigt som på Strömsö. Eller äh vem försöker jag lura, ganska ofta går det inte det. Som igår när jag fick en ny dator att jobba med. Det är mycket som ska kommas ihåg att fixas för att det sen ska funka. Och lite svårt för mig som mest jobbar tidigt på morgonen eller sent på kvällen, alltså då när ingen annan är på plats och kan hjälpa. Men på det här viset fick jag sovmorgon idag istället, vilket ju alltid är skönt. Idag ska vi till rådgivningen och Alissa ska få två vaccin igen. Det ska bli roligt att se hur hon har vuxit nu. Jag tycker hon känns både längre och tyngre, men mina mått brukar inte vara så exakta. Efter det gasar vi iväg till mina föräldrar och så får Adde bli där, så kanske jag hinner få något jobb gjort idag också. Och han får lite extra sportlovsprogram vilket ju är roligt. Det är väl bäst att börja laga morgonmål nu och sätta värmen på bilen för det är kaaaallt ute idag. Ha en bra dag!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “När det går som det går”

Kommentera

