Frusikukku

Ibland undrar jag på allvar om det är något fel på mig för jag fryser ALLTID. Sällan på sommaren klär jag ens av mig. Det ska vara riiiktigt hett för att jag ska sola också. Nu på vintern går jag ständigt runt med två-tre lager kläder och fryser ändå inomhus. Vi har ju inte 25 grader varmt inne hos oss men vi har normal inomhustemperatur, tydligen räcker det bara inte för mig. 

Nu ska den här frusikukkun klä på sig några lager kläder och gå ut och gräva fram bilen så att jag och Alissa kan åka till familjecafet. Adde blev en natt till hos mina föräldrar så här är underligt tyst och lugnt. Men idag kommer han hem så sen är ordningen återställd. 


Här ser ni en av bilderna från 1-års fotograferingen. Så sjukt fina bilder igen! Älskade barn. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

8 reaktioner till “Frusikukku”

  1. Ni fick ju nästan semester med Adde borta 😊 tänk vilken skillnad det gör nu om man bara har ett barn med sej 🙄
    Fint foto här också 😊 men är jag den enda som stör mej på deras logo?

    1. Ja det har nog verkligen varit som semester! Och nu känns det nog så att han får börja pallra hem sig snart 😉
      Jag vet inte 😄 Hur på vis stör den?

      1. Ja tänk vad man saknar dom sen också 😁
        Jag tycker den ofta är stor eller att den är lite för synlig men nog förstår jag ju att dom vill att logon ska synas 😃

  2. Härlig bild!
    Trevligt att höra att flera fryser. Jag hör också till dom. Frös ju som du kanske minns ännu i slutet av graviditeten. Går ofta i säng med yllesockor på mig, långkalsonger o en långärmad jumper (sexy lady). Jag är den enda i vår familj som fryser så, jag borde typ ha ett eget sovrum 😑

    1. Samma här, Ben tycker jag är helt störd som fryser hela tiden. Som tur så får jag snabbt varmt när jag kryper under täcket åtminstone 😁 Idag på dagen igen var jag som en istapp här och fingrarna helt genomfrusna, helt normalt 😏

      1. Nå tur d 😃 jepp det där känner jag igen! Robbe o Moa tror nog att jag har nå fel. Mina händer e o alltid iskalla. Borde ha vantar emellan inne 😏 man e riktigt normal….

Kommentera

