Kvällsinlägget

Godkväll bloggen! Här ligger jag och borde egentligen sova redan men jag känner att jag måste slänga in ett litet hej här. Vad har hänt sen sist? Inte mycket kan man väl påstå. Helgen kom och gick, vi var på kalas, hängde med familjen och far i huset jobbade en hel del. Själv hade jag ”pakkoloma” på helgen pga. uppdateringar i våra system och har istället fullt upp nu i veckan med jobbet. Alissa har sovit sämre på dagarna och vaknat tidigare på morgnarna nu och sen varit en riktig muntergök tack vare det. Hon gör verkligen sitt allt för att göra mitt jobbas svårt just nu, precis när jag hade en bra rutin och det löpte på. Men det stabiliserar väl sig snart ska vi tro. Hon är åtminstone frisk från flunssan nu men har istället tänder på väg som ju förstås tar en evighet innan de är där helt och hållet. Själv är jag inte riktigt hundra frisk ännu men nästan (nästa vecka Janina, hehee). Vädret är ju som det är, av och an snö och regn varannan dag typ. Det är så synd, det hade fått vara vinter ännu någon vecka och sen ordentlig vår istället för sånt här mittemellan konstigt väder. Vi har inte hunnit skrinna någonting i år fast vi skulle öva så mycket jag och Adde. Det blir väl ishallen nu bara istället. 


Nu ska jag sova till ljudet av regnet som smattrar mot taket. Jag lovar att återkomma med ett vettigare inlägg snart. Tack och hej leverkorv som Adde brukar säga. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Kvällsinlägget”

Kommentera

