Jag kan också fynda

Jag är verkligen asdålig på att göra fynd, särskilt kläder. Skulle jag någon gång mot förmodan råka hitta något billigt så finns det såklart inte rätt storlek. Det här gäller både till mig och barnen. Nu har vi haft tråkiga ärenden till Lojo två gånger på mindre än en vecka och jag har passat på att gå runt i Prisma lite under tiden. Det är ju inte varje dag man kommer ut till en så stor butik, hehe. Förra veckan fyndade jag ett GIGA paket blöjor svinbilligt. Jag visste inte ens att det fanns så stora paket och när det bara kostade 17,95 så måste jag ju ta det fast vi inte ens behövde blöjor just nu. Hoppas hon inte helt plötsligt tänker växtspurta så de blir för små innan vi hunnit använda alla bara, men med tanke på hur hon har vuxit så är ju risken liten. Då gick jag också där och fingrade på vinterhalaren som var nedsatta till halva priset men kände mig lite osäker om en storlek 86 månne passar nästa vinter. Följande storlek är nog definitivt för stor då ännu, men kan vara att mot slutet av vintern blir 86 för liten. Nå jag kunde inte bestämma mig då. Och bra det, för idag när vi kom dit så såg jag genast lappen vid dörren att alla vinterkläder var nedsatta till -70% så jag rusade in och till min stora glädje fanns den där pink Reiman storlek 86 ännu kvar så idag fick den följa med hem. Om inte annat så kan jag ju alltid sälja den vidare. Så ibland lyckas även jag fynda lite. Något bra med våra Lojo resor. 


Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

En reaktion till “Jag kan också fynda”

Kommentera

