Ett försiktigt hej

Jag får bara lov att konstatera att just nu har jag så mycket annat i livet att bloggen tyvärr hamnar på sista plats. De få lugna stunder jag har så sätter jag just nu på annat än att blogga. Jag har försökt dra ner på skärmtiden rejält också för jag tycker att jag får tillräckligt av det via jobbet. Så jag läser knappt bloggar heller just nu. Ofta på kvällarna tänker jag att det här måste jag blogga om, men så hinner jag bara inte. Men så får det bara vara just nu. 

Påsken kom och gick. Det var sååå skönt med fyra dagar ledigt. Vi har verkligen satsat på att umgås med familjen den här påsken och jag gillar sånt. Lugn tid tillsammans. Vi har inga påsktraditioner hos oss. Adde har inte påskat annat än i dagis ännu och det räcker mer än väl. Påskägg har han ändå fått så att vi har halva sommaren tror jag. Vi eldade vår påskbrasa på fredagen och igår lärde sig Adde äntligen att cykla med vanlig trampcykel. Han har varit så envis och inte ens viljat pröva fast han säkert skulle ha kunnat, men nu fick vi honom till sist att testa och han cyklade ju hur bra som helst. Med stödhjul nog men det att han kunde trampa var redan stort. Nu väntar vi bara på varmare väder någon gång så att det känns som riktig vår. 



Vi hörs när vi hörs!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Ett försiktigt hej”

  1. Vi hörs… å så borde vi synas oxå. Har ju liksom fortfarande din kanin… 🙊 Nu ha jag börja jobba längre dar så kan int ens kurva via ert efter jobbet 🙄

Kommentera

