Krämpor och tänder osv

Min trötthet är tillbaka igen. Jag tyckte att det var lite bättre ren en tid men nu är det helt hopplöst igen. Jag måste hitta mera tid att vara ute. Jag hoppas att Alissa börjar trivas bättre ute när det blir varmare och hon behöver mindre kläder på sig. Just nu funkar det inte alls att vara ute med henne annat än när hon sover och man blir ju ganska begränsad då. Dessutom har jag jobbat mycket nu igen så jaa, jag skulle behöva några extra timmar i mina dygn. Jag har haft en underlig smärta i mitt vänstra ben nu ett par dagar också. Igår var det en punkt under knät som värkte, det hjälpte att ha benet högt och jag tänkte att det var åderbråcket jag har fått efter mina senaste graviditeter som började bråka. Men idag har det flyttat upp ovanför knät. Väldigt underligt och nu börjar jag ju tro att jag själv har något allvarligt fel också. Det är nog också en sak som jag oroar mig mer och mer för, att barnen ska behöva växa upp utan en eller båda föräldrar. Livet är så skört, man vet aldrig vad som händer. Tur så har jag en liten kramis här hemma. Alissa håller på att få en kindtand och hänger helst fast i mig hela tiden. Lilla gumman som blir 15 månader idag. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

