Vagnfunderingar

Jag har en längre tid redan funderat på om vi borde sälja båda våra barnvagnar och köpa en ny som skulle passa till allt. Om det finns en sån det vill säga. Vår eländiga resevagn skulle jag kunna sälja när som helst, Brion är jag sen lite mer känslomässigt fäst vid så vet inte helt om jag skulle kunna göra mig av med den. Den är bäst här hos oss ute på landet. Men ibland är det bra med en smidigare vagn, och en som inte tar så mycket plats när vi rör oss med Bens bil. Just nu är jag lite sugen på en Emmaljunga Scooter S. Den finns dessutom som svart med rosa detaljer, snyyygg! Jag vet inte bara hur liten den blir som hopfälld. Och så måste det vara den med svängbara framhjul. Crescent hade också några snygga modeller. Men jaa, det skulle nog betyda att vi skulle få sälja båda vagnarna isåfall för fler samlar vi inte på oss nu. Svåra funderingar här idag. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

19 reaktioner till “Vagnfunderingar”

  1. Haha, jag trodde de stod VARGfunderingar. Å sen börja första meningen med att du en längre tid ha fundera på att sälja… Å innan jag hade hunni läsa ti punkt så ploppa de opp en tanke i mitt huvud att ni ska sälja å flytta 😂😂 på grund av vargarna då 😂😂😂
    Jag ha sålt bort våra vagnar (2 stycken). Har endast en paraplyvagn kvar å den ha vi no int använt någå ofta 😝

    1. Hahaha 😂😂 Jaa inte är det ju skoj med vargen runt husknuten men inte flyttar vi nu ändå för dens skull 😂
      Det ska nog bli skönt när vi är så långt att vi inte behöver vagn mera! Får nu se vad det blir med mina funderingar, antagligen ingenting alls 😂

  2. Vår dotter är några månader äldre en er och jag sålde just bort vår kombivagn och köpte emmaljunga scooter 4s och är supernöjda. 👌Helt super ”kuomu” skyddar bra när hon sover ute. Inte den minsta när den är ihopfällbar men de går ändå. 😊

      1. Vi har nu en Bumbleride Indie med fyra hjul men finns med tre också. Helt supervagn. Blir mindre än Scootern ihopfälld. Vi bytte vår Scooter till Bumbleriden. Men båda är nog superbra och smidiga vagnar.

Kommentera

