Inte mycket nytt här

Vilken vecka. Det har varit mycket jobb för oss båda och jag är så sjukt trött nu igen. Jag orkar omöjligt upp på morgnarna och få jobbat då, så sen har jag fullt upp varje ledig minut hela dagen. Vi har varit mycket hemma nu med, jag måste skärpa mig nästa vecka och vara lite social. Bara tre veckor till sen har Adde också sommarlov och det är slut på slappa dagar på tumis med Alissa för en tid. Idag var det morsdagskaffe i dagis och hela helgen blir det morsdagsfiras för oss då det är många famon och mommon som ska firas. Imorgon tänkte vi också åka till Rilax gård och se på kosläppet där. Så mycket annat har jag inte att berätta nu. Jag hoppas det är slut på snöandet nu åtminstone. Insnöad är jag verkligen, på barnvagnarna nämligen. Är SÅ sugen på en Emmaljunga Scooter 4S nu att jag inte kan få den ur huvudet. Vi sålde vår lilla resevagn åtminstone så nu har vi bara Brion. Jag tycker det bra skulle rymmas en till nu, synd att alla inte är av samma åsikt, hehe.  Men se nu bara på den, vagnkärlek!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Inte mycket nytt här”

Kommentera

