En lite bättre helg

Det här har nog varit helgen då jag känt att livet återvänt igen. Jag har verkligen inte varit på topp på sista tiden. Trött, irriterad, omotiverad till allt och en riktig gapmorsa. Allt har känts blä och jag har inte haft lust med någonting. Men nu, jag vet inte om det var solen och värmen som gjorde det men antagligen hade det stor del i det åtminstone. Vi har haft en bra helg, vi har varit tillsammans hela familjen och verkligen fått något gjort också. Det har varit en stor sak också på sistone att jag känt att jag aldrig hinner med någonting. Jag har miljoner saker som jag både vill och borde göra men ingen tid. Och när sen tiden har funnits så har inte orken. Men nu har vi gjort allt möjligt och jag har varit ute och igång så mycket att jag är helt slut och solbränd. Skön känsla. Som pricken på i:t så sökte vi idag hem min dröm, Emmaljunga Scooter 4s och jag är nog såld. Riktigt nöjd hittills och sååå snygg är den med. Det enda är ju att hon bara sitter vänd framåt i den och det är väldigt ovant, men dit skulle vi ju komma i något skede ändå. Så bra, allting just nu. 



Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “En lite bättre helg”

Kommentera

