Regnig måndag

Regnet ööööser verkligen ner där ute idag. Jag tycker det är skönt. På det viset får vi en rätt så lugn start på veckan. På förmiddagen hade vi besök, kaffe för mammorna och lek för barnen. Helt perfekt. Efter det har jag och Adde bara slöat på soffan. Alissa vaknade just, hon brukar få sova i vedlidret när det regnar så här och idag var det sånt ljud av regnet mot plåttaket så att det störde i babyvakten hela tiden. Då regnar det ordentligt. Jag måste till butiken ännu idag så hoppas det lite lugnar sig iaf. Just nu skulle det nog vara skönast att lägga sig under täcket med en bok. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

3 thoughts on “Regnig måndag”

Kommentera

