Veckans 3 + 3

Veckans 3 positiva

  1. Jag har äntligen börjat med fönstertvätten och har de skitigaste, alltså köksfönstren tvättade. 
  2. Igår hade vi kusiner på besök och imorgon ska vi och leka med kompisar, jee!
  3. Allt är handlat inför midsommar, förutom jordgubbarna då som jag ska plocka upp imorgon. Idag gjorde vi maränger också. 

Veckans 3 negativa

  1. Trött jag är såå trött. Alltså hela tiden men särskilt på morgnarna. Jag måste ju ha något fel?!
  2. Idag ösregnade det såklart just då när vi var till butiken och jag hade byket och allt annat också ute här hemma. Morr. 
  3. Igårkväll fick jag världens allergiska reaktion i ena ögat helt plötsligt. Hela ögat svällde upp och var rött och kliade så in i norden. Det bara rann och rann hela kvällen och samma ännu idag när jag var ute. Så jäkla underligt. 
Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

