Sista juni

Sista juni har vi idag. Det betyder ju att nästan halva sommaren har farit redan. Och då känns det ju som om sommaren inte har kommit ännu ens. En dag på stranden har vi haft i år. Igår skulle ha varit ypperligt för en till men jag var för lat när det bara var jag och Alissa hemma. Idag kom Adde äntligen hem igen, han var alltså fyra nätter borta till slut. Det har varit en tråkig vecka här hemma och jag har verkligen saknat honom. T.om våra eviga strider har jag saknat. Idag har vi sen hunnit klippa håret som hade växt allt för långt så nu har han sommarfrillan i skick, och så har vi bara myst. Pratat om hur han har haft det och att vi har saknat honom. Under juni har jag hunnit vänja mig vid att ha honom hemma alla dagar så det kommer att vara riktigt konstigt sen i augusti när han ska till dagis några dagar igen. Men först kör vi juli, och sen ännu lite familjesemester. Hoppas på lite värme och fina dagar nu. Och så fyller ju världens bästa kille fem år också så kalas blir det. 

Semesterkollaget hans
Nyklippt fjant

Lilla busan som saknat brorsan
Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Sista juni”

  1. Jag kan inte fatta att halva sommaren gått och den har ju inte ens börjat! Huhhuh… 😔
    Jag förstår att du saknat Adde. Jag saknade barnen jättemyky på helgen.

    1. Exakt! Känns inte som det sku ha varit sommar mer än ett par dagar ännu..
      Det är nog underligt det där, man går och längtar efter några dagar utan barn och sen saknar man dom bara 😂 Här var faktiskt så tyst och tråkigt när han var borta att huhu 😅

Kommentera

