Sommartakt

Sommartakt råder här i bloggen men minsann inte i livet. Det har varit mycket program hos oss, hela tiden händer det nånting. Vi bodde några nätter i omgångar hos mina föräldrar när de var på resa. Där passade jag på att tvätta våra stora mattor som jag inte får på tork här hemma. Tyvärr så lyfte jag också så att det knakade till i ryggen och jag var halvt invalid förra veckan. Den här veckan har det varit bättre och idag gick jag på behandling och fick höra att min rygg var krokig som ett S så kanske inte så konstigt att det inte mått så bra. Jag och Ben har gått och sett på Footloose förra helgen. Vi tyckte båda att den var riktigt bra. Det är många år sen vi sist har varit på sommarteater, skäms när man ännu till bor så nära. Så har det varit lekparksträffar, mycket jordgubbar och en hel del jobb. En dag till och sen har jag två veckor semester. Nästan iaf för jag ska jobba lite extra i butik. Det går liksom inte att bara vara. Nu på helgen är det också som vi äntligen ska ha båda barnen borta övernatt och gå på bröllop. Jag har nog allt för höga förväntningar för helgen, men roligt och skönt ska det bli. Ja det var väl en liten update om livet just nu. Adde fyllde 5 och igår blev Alissa 1,5 år. 



Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

