Dåligt humör

Äsch, idag är jag lite ledsen. En har slutat på Bens jobb vilket betyder att han nu får hålla bara två veckor semester. En vecka har snart redan gått och det finns ännu tusen saker att göra. Vi kommer med andra ord inte att hinna hålla någon riktig semester. Det känns lite surt. Sen har han två veckor kvar som han får hålla i höst nångång när jag redan jobbar. Skit jobb, hoppas han skulle hitta ett nytt så att vi skulle kunna leva som normala människor och planera dagarna och göra saker på kvällarna. Tur att solen skiner idag åtminstone så kanske det blir en bra dag ännu.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Lämna en kommentar